Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Χαλκίδας (Δ.Ε.Υ.Α.Χ.), διακηρύσσει Επαναληπτική Ανοικτή διαδικασία για την επιλογή αναδόχου για την κατασκευή του έργου: «ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΥΟ ΣΥΛΛΕΚΤΩΝ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΑΓΩΓΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ», με προϋπολογισμό 80.000,00 ευρώ (άνευ ΦΠΑ). Η δαπάνη του προϋπολογισμού αναλύεται σε: δαπάνη των εργασιών 56.568,44 ευρώ, δαπάνη των Γ.Ε. & Ο.Ε. (18%): 10.182,32 ευρώ, δαπάνη των απροβλέπτων (15%): […]
Προμήθεια Συστήματος Διαχείρισης & Ελέγχου Διαρροών Εσωτερικών Δικτύων Ύδρευσης Δ.Ε. Δήμου Χαλκίδας
Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Χαλκίδας (Δ.Ε.Υ.Α.Χ.) προκηρύσσει ανοικτό, ηλεκτρονικό, δημόσιο διαγωνισμό, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής, για την “ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ & ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ Δ.Ε. ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ”.
Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.), μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr
Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 20/05/2019 και ώρα 14.30 και η διαδικασία ηλεκτρονικής αποσφράγισης θα διενεργηθεί στις 24/05/2019, ημέρα Παρασκευή και ώρα 10.00 π.μ.
Η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη ανέρχεται σε ένα εκατομμύριο τετρακόσιες εξήντα πέντε χιλιάδες και διακόσια τριάντα επτά ευρώ (1.465.237,00€) και έχει εγγραφεί στο Π.Δ.Ε. της ΣΑ-Ε2751 με κωδικό ενάριθμου: 2018ΣΕ27510081.
Το ποσό του αναλογούντα Φ.Π.Α. 24% τριακοσίων πενήντα μια χιλιάδες εξακοσίων πενήντα έξι ευρώ και ογδόντα οκτώ λεπτών (351.656,88€) χρηματοδοτείται από ίδιους πόρους της ΔΕΥΑΧ.
Για περισσότερες πληροφορίες κατεβάστε τα σχετικά έγγραφα πατώντας εδώ
Σχετικά Άρθρα
Η Δ.Ε.Υ.Α. ΧΑΛΚΙΔΑΣ ενδιαφέρεται να αναθέσει την παροχή υπηρεσιών συντήρησης και υποστήριξης software της Δ/νσης Δ/κών και Οικονομικών Υπηρεσιών για χρονικό διάστημα έξι μηνών, σύμφωνα με τη συνημμένη Τεχνική Έκθεση. Προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, παρακαλούμε, μαζί με […]