Η Δ.Ε.Υ.Α. ΧΑΛΚΙΔΑΣ ενδιαφέρεται να αναθέσει την προμήθεια σωλήνα για μικρές επεκτάσεις του δικτύου αποχέτευσης ομβρίων στον Καλλικρατικό Δήμο Χαλκιδέων που εκτελούνται από συνεργεία της ΔΕΥΑΧ, σύμφωνα με τη συνημμένη Τεχνική Έκθεση. Επισημαίνεται ότι τα έξοδα μεταφοράς της ως άνω προμήθειας στον χώρο που θα υποδείξει η Υπηρεσία βαρύνουν τον Προμηθευτή. Κριτήριο ανάθεσης ορίζεται η […]
Προμήθεια Συστήματος Διαχείρισης & Ελέγχου Διαρροών Εσωτερικών Δικτύων Ύδρευσης Δ.Ε. Δήμου Χαλκίδας
Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Χαλκίδας (Δ.Ε.Υ.Α.Χ.) προκηρύσσει ανοικτό, ηλεκτρονικό, δημόσιο διαγωνισμό, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής, για την “ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ & ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ Δ.Ε. ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ”.
Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.), μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr
Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 20/05/2019 και ώρα 14.30 και η διαδικασία ηλεκτρονικής αποσφράγισης θα διενεργηθεί στις 24/05/2019, ημέρα Παρασκευή και ώρα 10.00 π.μ.
Η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη ανέρχεται σε ένα εκατομμύριο τετρακόσιες εξήντα πέντε χιλιάδες και διακόσια τριάντα επτά ευρώ (1.465.237,00€) και έχει εγγραφεί στο Π.Δ.Ε. της ΣΑ-Ε2751 με κωδικό ενάριθμου: 2018ΣΕ27510081.
Το ποσό του αναλογούντα Φ.Π.Α. 24% τριακοσίων πενήντα μια χιλιάδες εξακοσίων πενήντα έξι ευρώ και ογδόντα οκτώ λεπτών (351.656,88€) χρηματοδοτείται από ίδιους πόρους της ΔΕΥΑΧ.
Για περισσότερες πληροφορίες κατεβάστε τα σχετικά έγγραφα πατώντας εδώ
Σχετικά Άρθρα
Για την Επέκταση δικτύου αποχέτευσης ακαθάρτων στην οδό Φωτ. Λιβανίου στο Δοκό Δ.Ε. Χαλκίδας, σύμφωνα και με τα συνημμένα (Τεχνική Περιγραφή, Προϋπολογισμός, Προμέτρηση, Τιμολόγιο, Αντιστίχιση με ΕΤΕΠ, ΕΣΥ, Σ.Α.Υ.–Φ.Α.Υ).To αντικείμενο της παρούσας μελέτης αφορά στην επέκταση του δικτύου αποχέτευσης ακαθάρτων στην οδό Φωτ. Λιβανίου στην περιοχή Δοκού της Δ.Ε. Χαλκίδας του Δήμου Χαλκιδέων.H εν λόγω […]