Πολιτική Ποιότητας

Δέσμευση της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. είναι η απόλυτη ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών της με την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Κυρίαρχος στόχος της είναι η συνεχής αναβάθμιση του τρόπου εκτέλεσης των υπηρεσιών της μέσω συνεχής βελτίωσης της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.

Η πολιτική ποιότητας της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. συνίσταται στους κάτωθι άξονες:

  • Διαχείριση και Οργάνωση Υπηρεσιών Ύδρευσης, Αποχέτευσης ακαθάρτων και ομβρίων και Επεξεργασίας υγρών αποβλήτων.
  • Προγραμματισμός, Σχεδιασμός, Διοίκηση και Υλοποίηση Έργων (Χρηματοδοτούμενων και Συγχρηματοδοτούμενων) Ύδρευσης, Αποχέτευσης ακαθάρτων και ομβρίων και Επεξεργασίας υγρών αποβλήτων.
  • Λειτουργία και Συντήρηση έργων Ύδρευσης, Αποχέτευσης ακαθάρτων και ομβρίων.
  • Λειτουργία και Συντήρηση Μονάδων Επεξεργασίας Πόσιμου Νερού και Υγρών Αποβλήτων.

Με βάση τα ανωτέρω η Διοίκηση της ΔΕΥΑ Χαλκίδας δεσμεύεται να:

  • διαθέσει όλους τους απαραίτητους πόρους, τόσο ανθρώπινους όσο και οικονομικούς με στόχο τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της,
  • συμμορφώνεται με την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία,
  • εφαρμόζει και να τηρεί το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας που έχει αναπτύξει σύμφωνα με το πρότυπο ISO 90012015 για την ικανοποίηση των καταναλωτών.
  • βελτιώνει διαρκώς το σύστημα διαχείρισης ποιότητας της επιχείρησης καθώς και την ικανοποίηση των πελατών της.
  • προλαμβάνει την ρύπανση του περιβάλλοντος.
  • μεριμνά και να διασφαλίζει την ασφάλεια των εργαζομένων της.
  • εξοικειώνεται με την τεκμηρίωση του συστήματος διαχείρισης της επιχείρησης και να εφαρμόζει την πολιτική και τις διαδικασίες στις δραστηριότητές της.
  • τηρεί όλες τις συμβατικές και νομοθετικές υποχρεώσεις της, καθώς και τυχόν άλλες απαιτήσεις σχετικές με τις δραστηριότητες της επιχείρησης.
  • καταρτίζει, ενημερώνει και εκπαιδεύει το ανθρώπινο δυναμικό της, ώστε να συμβάλλει στην ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών της επιχείρησης.
  • διαθέτει τους απαραίτητους πόρους για την αποτελεσματική λειτουργία του συστήματος διαχείρισης της επιχείρησης.
  • καθορίζει στόχους για το σύστημα διαχείρισης ποιότητας της επιχείρησης και να ανασκοπεί την επίτευξή τους ετησίως.

Εκ της διοικήσεως

graphics design by citrine.gr
Powered by ΚτΠ
web development by ΕΓΚΡΙΤΟΣ GROUP