Η Δ.Ε.Υ.Α.Χ. σας ενημερώνει ότι λόγω εργασιών φυσικού αερίου προκλήθηκε βλάβη σε αγωγό ύδρευσης με αποτέλεσμα τη διακοπή υδροδότησης στις περιοχές κέντρου, δεξαμενής και νεάπολης. Η διακοπή αναμένεται να διαρκέσει τουλάχιστον δύο (2) ώρες. Τα συνεργεία βρίσκονται ήδη στο σημείο για την αποκατάσταση της βλάβης. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ενημερώνουμε τους καταναλωτές, ότι ενδέχεται να παρουσιαστεί διακοπή υδροδότησης στην περιοχή Παραλίας Αυλίδας λόγω βλάβης τροφοδοσίας στο Αντλιοστάσιο Αγ. Θωμά.
Το εκτιμώμενο διάστημα που θα επηρεαστεί η παραπάνω περιοχή είναι την Πέμπτη 20/06 από τις 10.00 ως τις 15.00.
Παρακαλούμε τους καταναλωτές για λελογισμένη κατανάλωση νερού προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί το διάστημα που θα επηρεαστούν.
Σχετικά Άρθρα
Στη Χαλκίδα & στα Γραφεία της ΔΕΥΑΧ σήμερα την 9η του μήνα Μαρτίου του έτους 2016 ημέρα Τετάρτη & ώρα 19.00 συνήλθε σε Τακτική Συνεδρίαση, το Διοικητικό Συμβούλιο της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης – Αποχέτευσης Χαλκίδας «Η ΑΡΕΘΟΥΣΑ» έπειτα από την 1145/4.3.2016 έγγραφη πρόσκληση του κ. Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου, που επιδόθηκε σε κάθε ένα Σύμβουλο […]

