Πολιτική Ποιότητας
Δέσμευση της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. είναι η απόλυτη ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών της με την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Κυρίαρχος στόχος της είναι η συνεχής αναβάθμιση του τρόπου εκτέλεσης των υπηρεσιών της μέσω συνεχής βελτίωσης της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
Η πολιτική ποιότητας της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. συνίσταται στους κάτωθι άξονες:
- Διαχείριση και Οργάνωση Υπηρεσιών Ύδρευσης, Αποχέτευσης ακαθάρτων και ομβρίων και Επεξεργασίας υγρών αποβλήτων.
- Προγραμματισμός, Σχεδιασμός, Διοίκηση και Υλοποίηση Έργων (Χρηματοδοτούμενων και Συγχρηματοδοτούμενων) Ύδρευσης, Αποχέτευσης ακαθάρτων και ομβρίων και Επεξεργασίας υγρών αποβλήτων.
- Λειτουργία και Συντήρηση έργων Ύδρευσης, Αποχέτευσης ακαθάρτων και ομβρίων.
- Λειτουργία και Συντήρηση Μονάδων Επεξεργασίας Πόσιμου Νερού και Υγρών Αποβλήτων.
Με βάση τα ανωτέρω η Διοίκηση της ΔΕΥΑ Χαλκίδας δεσμεύεται να:
- διαθέσει όλους τους απαραίτητους πόρους, τόσο ανθρώπινους όσο και οικονομικούς με στόχο τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της,
- συμμορφώνεται με την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία,
- εφαρμόζει και να τηρεί το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας που έχει αναπτύξει σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001ꓽ2015 για την ικανοποίηση των καταναλωτών.
- βελτιώνει διαρκώς το σύστημα διαχείρισης ποιότητας της επιχείρησης καθώς και την ικανοποίηση των πελατών της.
- προλαμβάνει την ρύπανση του περιβάλλοντος.
- μεριμνά και να διασφαλίζει την ασφάλεια των εργαζομένων της.
- εξοικειώνεται με την τεκμηρίωση του συστήματος διαχείρισης της επιχείρησης και να εφαρμόζει την πολιτική και τις διαδικασίες στις δραστηριότητές της.
- τηρεί όλες τις συμβατικές και νομοθετικές υποχρεώσεις της, καθώς και τυχόν άλλες απαιτήσεις σχετικές με τις δραστηριότητες της επιχείρησης.
- καταρτίζει, ενημερώνει και εκπαιδεύει το ανθρώπινο δυναμικό της, ώστε να συμβάλλει στην ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών της επιχείρησης.
- διαθέτει τους απαραίτητους πόρους για την αποτελεσματική λειτουργία του συστήματος διαχείρισης της επιχείρησης.
- καθορίζει στόχους για το σύστημα διαχείρισης ποιότητας της επιχείρησης και να ανασκοπεί την επίτευξή τους ετησίως.
Εκ της διοικήσεως